Tema: Re: Musu desros!
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-11 16:21:19

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parase naujienu
news:hif8hj$90b$1@trimpas.omnitel.net...
> rekomenduok ka geresnio, nes mums siai dienai skanesniu uz tokia kaina
> nepavyko rasti

Ar sakiau, kad jos blogos? As tik sakiau, kad mano skoniui jos netiko -
nepatiko nei skonis, nei tai kaip sumalta mesa .Galu gale ,tai buvo pries
kokius 4-5 metus, tai gal ir repertuaras pas juos jau pasikeite.
Siaip tai susipazinau su vienu zveju, gyvenanciu Ignalinos kraste, visai
salia mano kaimo. Zmogelis pats exvilnietis ir neblogai apsisvietes. Bet,
kad jau apsigyveno kaime, tai augina ir eko parsiuka ir karves, o del
estetikos dar ir keleta arkliu. Gamina jis ir desras savo reikmems is savo
parsiuku mesos. Na, kol dar valgiau mesa, tai tikrai visada jis duodavo arba
iskeisdavau I koki nors zvejybini pricendala gera desros sliosa. Viskas ten
naturalu, graziai stambiai sumalta su rankine mesmale ir dar dumineje
pirteleje isrukyta + atitiko mano supratima apie skoni. Kaip jau minejau ,
is manes jis pinigu niekad neima, bet viena syki girdejau kaip kitam
pazystamam siule pirkti ta desra ir paprase po 12 lt/kg. Taigi, kaina labai
patraukli. Todel drystu manyti, kad imanoma paagaminti ir pigiau kokybiska
desra, net ivertinant pvm, bet ar ji bus iperkama ,kai pasirodys
parduotuvese?