Tema: Re: Musu desros!
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-11 14:51:30

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parase naujienu
news:hif4g5$1mt$1@trimpas.omnitel.net...
> LIDL :)
>
> vienintele ponormale, kelis paskutinius metus musu vartojama yra Siaudiniu
> mesines Klabuoto desra ir kazkoks ju kumpelis. Pirkdavom kai tik
> apsilankydavom Utenoj, o gruodi jau ir Maximos tinkle pastebeta. Nors per
> ilgesni laika kaina pakilo >1/3, o desroje padaugejo riebalo. Utenos
> turguj 25Lt/kg, maximoj 30 Lt.

Mano uosvio gimtine tame kaime, tai teko lankytis anoje gamykleleje. Vezeme
paciu paskersta kiauli, kad pagaminu desras. Receptura ju paciu.Na, kai as
toks siek tiek priekabus, tai man didelio teigiamo ispudzio nepadare ju
padarytos desros - netiko ju skonis, bet tikiuosi, kad sudejo musu atvezta
mesa.