Tema: Re: Musu desros!
Autorius: bzik
Data: 2010-01-11 14:02:41
sakyciau ju testai rodo kokius 2x daugiau, nei is tikro yra. Pirma karta bandziau gavus laboratorinius vandens kokybes duomenis (poros paru skirtumas). Kita karta tikrinau vandeni is ju paciu gaminamo filtro, po jo pakeitimo. Tad arba filtras nitratu nesulaiko, arba testas bauginancius rodiklius generuoja