Tema: Re: Kinu maistas Vilniuje
Autorius: untanas
Data: 2010-01-04 18:32:23
Tiesa sakant nesilankiau pas juos kai jie tik atsidare, taciau kiek esu
buves, tai tik karta laukti reikejo ilgokai, nes zmoniu buvo labai daug,
o kas liecia maista, asmeniskai man patiko.
Rygoje Ganbejus irgi nenuvyle ..

Ir apalamai, speju ant marijos zemes nera restorano, kuriuo butu 100% visi
patenkinti =)))