Tema: Re: Kinu maistas Vilniuje
Autorius: untanas
Data: 2010-01-03 15:44:12
Ganbei city Panoramoje (ten siaip ne vien kinu) bet labai neblogai +
gyvenims taip susikloste kad shvogerius yra kinietis tai anas irgi man
rekomendavo Ganbeju + prie Seimo ta restorana ..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4738 (20100102) __________

http://www.eset.com