Tema: Re: Kinu maistas Vilniuje
Autorius: Toxis
Data: 2010-01-02 14:18:55
tai jis teisingai uzhrashe, nes yra du dalykai - skoniu stipriklis - msg ir
gliukomatai, nuo kuriu ten gliukai eina, matosi visokie vaizdai, ranku
negali laikyt ishkeles 15 minuchi.... chia toks shmaikshtus psichodeliniu
narkotiku pavadinimas
prisidedu prie klausimo, tik ish kitos puse, kur ju deda?;)