Tema: Re: dar apie alų
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 11:38:43

"sonca" <anzelmas@matutis.lt> parašė naujienų
news:hgnq05$hki$1@trimpas.omnitel.net...
> Man nuo tų mažųjų gamintojų nepasterizuotų alų nei galva skauda nei bloga
> ryte būna, bet va susigundžiau švyturio ekstra po 2,09 lt. tai nuo 3
> butelių ryte galva davė žinot apie vakarykštį alų :) Ir taip jau metai
> laiko, o vat per metus laiko nuo Kauno alaus tik kartą taip buvo, ryškiai
> nevykusią partiją į parduotuves pristatė :(

Apie Svyturi geriau jau nieko nekalbeti, nes su juom viskas aisku - sugedo
visa produkcija. Dabar kas link Kauno alaus, tai vargu ar ji galima
uzvadinti mazuju daryklu atstovu ir todel abejoti jo kokybe nera reikalo As
kalbu apie visokias darykleles ,kuriso prekiauja "gyvu" alumi per visokias
sventes. Geriasi tie alaleliai neblogai, bet jie be isimties yra sunkus ir
tikrai ,bent jau man, palieka atsiminima paie save dar kelioms dienoms, jei
tik ju padauginu.