Tema: Re: dar apie alų
Autorius: UmR
Data: 2009-12-18 12:55:29
> Kazko as sitos salies verslininku kainu politikoje nepagaunu - uz ka
> moketi 1 eur, kokia alaus rusis tradicinese alaus salyse parduotuvese
> kainuoja 1 eur?
Taip, blogai yra:-)
Kita vertus, jei nusriegt segmentą "lietuvoje gamintas alus" tai aš geriau
šituos alus pirksiu po keturis, bet ne švyturįuteną po du.
Trečia vetus, atsakant į tavo klausimą: šitie alūs pozicionuojami kaip
"ypatingi", geresnės kokybės gaminiai už kuriuos norima daugiau paimti.
"Paprastesnis" padoriuose aluose šiuo atveju būtų pvz. Kauno ar Biržų alus,
kainuojantis perpus pigiau. Normali rinkos situacija žodžiu, nėr čia kuom
labai piktintis ir stebėtis apart to kad už 3.5-4 jau galima galvot apie
belgus-vokiečius iki kurių šitiems mūsų "ypatingiems" kaip kiaulei iki
žvaigždžių.