Tema: Re: dar apie alų
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-18 13:24:10
Teisingai pastebejai, kad "ypatingiems" lietuviskiems alaleliams yra kaip
kiaulei iki zvaigzdziu,lyginant juos su belgiskais,angliskais ,vokiskais ar
cekiskais.
Bet as manau, kad ir tie "ypatingieji" 9 is 10 atveju yra netgi labai
prastos kokybes produktai, netgi ziurint I juos kaip I lietuviska produkta.
Bukime realistais ir ivardinkime juos tikruoju vardu - braske! O uz braske
as nesu linkes moketi ne kiek!