Tema: Re: dar apie alų
Autorius: sonca
Data: 2009-12-21 14:34:13
Man nuo tų mažųjų gamintojų nepasterizuotų alų nei galva skauda nei bloga
ryte būna, bet va susigundžiau švyturio ekstra po 2,09 lt. tai nuo 3 butelių
ryte galva davė žinot apie vakarykštį alų :) Ir taip jau metai laiko, o vat
per metus laiko nuo Kauno alaus tik kartą taip buvo, ryškiai nevykusią
partiją į parduotuves pristatė :(