Tema: Re: Kinietiski maistai
Autorius: ig
Data: 2009-10-28 15:23:20
aciu labai, dar keli klausimai.

Kaip vistiena pjaustyt siaudeliais :) Man tai kuo smulkiau pjaustau tuo
labiau kose gaunas (jie krutinele bandau smulkint).
O esu mates tiek vistienos tiek  jautienos gabaliukus isvis tokius kubiukus
kokie 4mm dydzio.... Tai esu uztikes kad ispradziu isverda gabala o po to
supjausto ir dar nupliko ir nupila verdanciu vandeniu pries dedant i
sultini.... Gal sita vieta kas gali pakomentuot ?

Ir kiausinius daugumoj raso, kad isplaka ir ileidzia, ir esu mates pas
dauguma kinieciu tokie omleto pusgabaliukai plaukioja, man tai labai
nepatinka, o patinka kai buna tik baltymas, ir labai labai gerai
pasiskirstes po skystima, tokie siuliukai praktiskai, be jokiu gabaliuku.
Tai cia kazkaip tas pat ileidimas svarbus, kaip maisyt, kur pilt (centras,
sonas?) ar pries tai "isukt" sriuba ar pradet maisyt po to... ar pilant
maisyt.

..