Tema: Re: Kinietiski maistai
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-28 12:55:51
nu taigi todel, kad visi taip sako:)

o jei rimtai, tai imho pagrindiniai ingredientai ashtru - ai tas ju aliejus - ash pvz ish ju buvau parsineshes kibiriuka to ashtraus aliejaus, tai ant jo kepant bet ka visas maistas taip maloniai ashtrus gaunasi.. tirshtas -> krakmolas.
O kaip viskas gilyn - nezhinau, ash ieshkojau ju salotu padazhu (irgi buna visokie ashtroki, bet nu niekaip neatitaikau), todel dabar naudoju
1 ryzhiu acto
1 sezamu aliejaus
3 sojos padazho
cukraus
1- stnadartinis vienetas, priklausomai nuo kiekio tai gali but shaukshtelis, ar shaukshtas:) - gaunasi skaniai, bet kazhko truksta.
taip pat neseniai atradau, kad kepant smagu ipilt pora lashu sezamu aliejaus - velgi maistas malonu skoni gauna.