Tema: Re: Helman's majonezas
Autorius: Vegys
Data: 2009-10-16 08:54:32
Klausimas : ar teisingai suprantu, kad tokiu majonezu galima užsikrėsti
salmonelioze ?  Ar klystu ?

http://vetytaametyta.blogas.lt/kaip-nesusirgti-salmonelioze-157.html :
"Pastaraisiais metais Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, salmonelioze
dažniausiai užsikrečiama nuo vištienos, kiaušinių ir jų produktų. Ypač
pavojingi nepakankamai iškepti ar išvirti kiaušinių, mėsos patiekalai,
įvairūs gaminiai iš faršo, paštetas, blyneliai, pyragėliai su mėsa. Jų
įdaras lieka pusiau žalias, todėl salmonelės bei jų toksinai ne tik nespėja
žūti, bet dar ir pasidaugina. Neretai salmonelioze užsikrečiama suvalgius
torto, pyragaičių, kremo, kuriems pagaminti naudojami žali kiaušiniai."

VE