Tema: Re: Helman's majonezas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-16 08:19:00
Matomai,kad bus geriau jei plaksi leciau,nes originaliojoje versijoje -
specai virejai sita reikala atlieka sluoteles pagalba.
Senai tai bedariau,bet lyg ir pamenu,kad per greit plakant gera
koncistensija nesigaaudavo .o kartais lyg ir aliejus atsiskirdavo ir
matydavosi laseliu pavidale ant majonezo pavirsiaus.