Tema: Re: Helman's majonezas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-15 08:54:26
"rimm" <no@spam.here> wrote in message
news:hb5d9a$k46$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai blyn kaip uzpisa ta europizacija ar kas cia kaltas... kai kur is
> viso neraso kur gamintas, tipo: "gaminta europoje, GAMINTOJAS". tipo
> standartai tie patys tai reiskia nera skirtumo. toli grazu deja taip nera
> ir matau kad ne vienas as ta pastebiu. wtf taip sakant? is kur skirtumas.

Skirtumas yra todel,kad lenku nusistoveje skonio reikalavimai yra visai
kitokie ,nei anglams priimti.Ir lenkai,pirmu reikalu taikosi i didziausia
rinka - savo rinka.Nors tiesa pasakius,patys lenkai labiau perka kitoki
majoneza (uzkrito pavadinimas)ir jis yra gerokai kokybiskesnis ,nei
Heilmans,bet ir brangesnis gerokai,nes gaminamas be E ir ne is kiausu
milteliu,o is paciu kiausu tryniu.
O mes gaudavome is pradziu angliska produkta,todel per daug laiko prie jo ir
buvome pripratinti,nors didzioji dauguma aiskina,kad Vilniaus majonezo
skonis jiems geriausias ir pro Helmans praeina pro sali.Tai taip iseina,kad
ir ankstesnysis Helmans musu skoniams neturetu buti priimtinas.
Lenkai visai nesenai pradejo pilstyti tuos Helmans,gal todel jie pas mus ir
nepapuldavo.O kai lenku pramone pradejo keltis kaip ant mieliu,jiems
prireike kitu rinku+ suveike logistiniai desniai,stai ir papuola pas mus
dabar lenkiskasis variantas,bet esu isitikines,kad jei lenkai gamina ir
kitoki Helmans,kuri siuncia i tokia Anglija,jo skonis bus kitoks - labiau
priderintas anglu skoniui.
Turiu drauga,kuris visa kas mesiska valgydavo su Heilmans,kol nepakilo
cholesterolis iki 9-10 vnt.Tai tas atskirdavo jo poskonius,nors etiketes
budavo identiskai vienodos.Pamenu Ispanijoje kelias dienas vargo pats ir
vargino mus,tampydamas po skirtingus supermarketus kol surado sau tinkama
Heilmans,nes ten buvo dar daugiau jo porusiu,nei dabar yra pas mus.

P.S.As po velykines keliones i Lenkija musuose Helmans irgi nebeperku ,nes
kokybe jo sudina ir tikrai nera ko lygina su tuom ka teko ragaut
lenkuose.Nutariau,kad sio produkto reik maziau vartoti,o jei vartoti,tai
nesunku ir paciam pasigaminti norimo skonio ir koncistensijos.