Tema: Re: Helman's majonezas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-15 16:48:36
Pasakoju:

I aukstesni inda ileidziu kiausinio tryni,idedu sauksteli garstyciu,siek
tiek druskos ir cukraus- sitie dalykai pagal skoni.Viska mikseriu
suplaku.Tada labai leta srovele per indo sienele leidziu alieju,o mikseris
vis suka ta mase.Ir taip leidziu ta alieju kol jau pastebiu,kad mase
pasidare man priimtinos kocistensijos arba kiekio.Tada i ta mase,velgi leta
srovele,suleidziu siek tiek rugstelejusio vandenuko - tai gali but ir vanduo
su actu ir vanduo su citrinos sultim ir vanduo su taip megiama LPetkeviciaus
citrinos rugstimi.Parugstintas vandenukas siek tiek suminkstina majonezo
koncistensija ir padaro ji sviesesniu.

P.S.Visi produktai greiztai turi buti kambario temperaturos!