Tema: Re: Q: Motorola Lietuvoje?
Autorius: padugne
Data: 2011-11-17 22:28:04
On Wed, 16 Nov 2011 23:38:15 +0100, Bronco wrote:

> Man kažkodėl (po Motorolos) toks priėjimas visada atrodė primityvus. Aš
> kontaktus mintyse skirstydavau grupėmis, pvz. pirmame šimte (SIM korta)
> 1-10 artimaiusi asmenys, jiems skambinama vienu mygtuko ilgu paspaudimu,
> penkta dešimtis, pvz. bendradarbiai, 8-a klasiokai ir t.t.. tai ne tik
> galėdavau prisiminęs konkretaus žmogaus atminties vietą jį išsišaukti,
> bet pvz. panaršyt vien tik bendradarbius pakakdavo paspauti pvz. 50# ir
> jau naršai su rodyklėmis po vien bendradarbių sąrašą. Aš dar

Tikiuosi suvoki, kad su tokiu organizavimu esi toli grazu ne "tipiskas
juzeris", o vienas is 10000?

Tie "tipiski juzeriai" gali buti kvaili, primityvus ar dar kokie nors,
bet jie yra tie kurie renkasi preke ir moka uz ja pinigus.

Seip ka ten bekalbet apie tokias advanced proceduras kaip kontaktu
grupes. Turbut nepatikesi, bet dauguma zmoniu net nepasivargina susirinkt
i kruva vienam zmogui priklasancius skirtingus numerius, nors tai jau X
metu palaiko dauguma mobilkiu. Pas dauguma vis dar pilna visokiu "Jonas
namai", "jonas gsm", "jonas darbas". Paklausi "kodel?". Atsakymas: "ai,
reiks gal kada nors prisest....".  Paklausus po 3 metu gausi lygiai ta
pati atsakyma :)
Jau nekalbant apie tokius advanced deliojimus i lentyneles kaip kad tavo
atveju.

Todel rinkoje ir laimi telefonai (bei kiti devaisai) neverciantys zmoniu
uzsiimineti tuom kuom jie nenori.

> suabejočiau, ar dbara yra daug telefonų, kur tai galima organizuoti taip
> paprastai ir skaidriai.

Zinoma kad nera. Nes eiliniam juzeriui (pabreziu - ne tau) tai nei
paprasta nei skaidru.
Visos firmos siais laikais tam daro placius tyrimus su kruvom
atsitiktinai parinktu juzeriu, ir gali buti tikras, kad sita fycia jau
senai butu visuose telefonuose jei tyrimai parodytu, kad juzeriams ji
patinka.

> Grynas melas. Spaudi shortkutą į paiešką pagal abėcėlę, paskui paspaudi

Kur tas melas? Bent pasivargini paskaityt kas parasyta? As niekur
neteigiau, kad negalima ieskot pagal pavardes. As teigiau kad tie
numeriai vis dar yra uzrasu knygeles pagrindas.
Jei butu kitaip, tai telefonas ju nekistu kiekviena proga, pvz
ivedinejant nauja kontakta. Normaliam juzeriui tas klausimas tik
papildomas beprasmis noizas.

> Nekomentuosiu. Vis gi visiems visda idomiau girdėti nuomonę žmogaus apie
> daiktą, kuris tą daiktą bent jau pažįsta gerai.

Tai jei kas pamirso ta D'shke, taigi nesunku atsisviezhinti prisiminimus
paemus kad ir juzers manuala.

> Šitame pavyzdyje akivaizdžiai matosi, jog d460 ekrane viršutinė eilė yra
> simbolių eilė. Akumas gali degti, gali mirksėti. Likusią tuščia erdvę

Tai zinoma. Tik nereikia pasakot, kad tame ekrane netsirastu vietos
batareikes barui. Jei ka, tai tokio eriko 318 ekranas buvo dar mazesnis
ir tai atsirado vietos pilnaverciam batarkes indikatoriui.
Skirtumas tik tas, kad eriko UI dizainieriai su inzinieriais pagalvojo
(ne tik apie batareikes indikatoriu). O motorolos - ne. Todel tuos 318
pardavinejo kekem. O motorolas...

Beje, mirksintis simbolis ergonominiu poziuriu yra vienas is blogiausiu
sprendimu.

> tarp akumo ir signalo stiprumo užima - roamingo ženklas, sms žinutės
> ženklas ir LAIKRODIS, kurį kartais net pavykdavo aktyvuoti :) Kadangi
> Nokia plyta buvo didesnė, tai ir ekranas turėjo keliais simboliais
> daugiau, bet ar tai didelis jos privalumas?

Kaip rodo pardavimai - be abejo. Be to, nokia gamino ne vieninteli 1610,
buvo ir kitu mazesniu telefonu. Kuriu ekrane tokiom "smulkmenom" irgi
kazkaip stebuklingai atsirasdavo vietos.

--
kthxbai.