Tema: Re: Q: Motorola Lietuvoje?
Autorius: padugne
Data: 2011-11-16 13:10:40
On Wed, 16 Nov 2011 10:09:11 +0100, Bronco wrote:

> Taigi, jau atsakiau, nejau trečią kartą pakartoti? Bet kam buvo
> akivaizdu, jog geriau plyta (1610), nei ne plyta, bet tik 10-12 val.
> laikantis akumus telefonas (Flare). Nieko nuostabaus. O tai, kad
> paraleliai egzistavo d460, kuris buvo juntamai pigesnis už Nokia 1610,
> jau niekam neberūpėjo, nes visi jau "buvo susidarę nuomonę apie
> Motorolas". Aš pats turėjau ir tą patį Flare (savaitę :) ir paskui

:)

Neverta zmoniu laikyti kvailesniais nei jie yra is tikruju. Anais laikais
bent pora pazistamu buvo susigunde tuo d460. Abu paturejo ir labai greit
atsikrate.

Labai gera marazmu iliustracija yra tradicine telefonu knygele su jos
"pozicijos numeriais" ir brauzinimu apskritai. Ka atsiprasant pypia ar
bobutes telefonas irasytas 10 ar 54 pozicijoje? Isskyrus zinoma Dr. Evil
kuriam reikia uzsirasyt savo No.2 :)
Arba tarkim norint paziuret kiek liko akumo reik maigyt telefona. Cia
tipo patogu?

> turėjau gal;iomybę išsibandyti ir 1610 ir d460. man nebvo sunku
> atsiversti Motorolos manual'ą ir pamatyti, jog yra 9-ių labiausiai
> aktualių funkcijų išsikėlimas į "rodyklės" meniu, t.y. patys realiausi
> shortkutai, kurie jau egzistavo motorolose jau tada. Ir sunumeruotas
> meniu Nokijose, kai galima buvo išsikviesti meniu punktus prisimenant jų
> numerius irgi nebuvo Nokia išskirtinis bruožas, lygiai tas pats buvo ir
> motoroloje, tik su vienu skirtumu - ekrane nerodė funkcijų numeriukų,
> nes tai buvo lievesnis valdymas nei per shortkutus.

Nes motorolos UI dizainieriai galvojo subinemis. Kitaip zinotu, kad
juzeriai neskaito manualu ir minetus numerius mieliau atsimena
naudojimosi proceso meniu (cia tie kur advanced). Jei apskritai atsimena
(didzioji dauguma likusiu).

--
kthxbai.