Tema: Re: Q: Motorola Lietuvoje?
Autorius: Bronco
Data: 2011-11-16 11:09:13
On 2011-11-16 09:36, padugne wrote:
> Beje, kodel eme tuos akmens amziaus 1610 jei salia buvo tokie nuostabus
> d460? Patys sau priesai?

Taigi, jau atsakiau, nejau trečią kartą pakartoti? Bet kam buvo
akivaizdu, jog geriau plyta (1610), nei ne plyta, bet tik 10-12 val.
laikantis akumus telefonas (Flare). Nieko nuostabaus. O tai, kad
paraleliai egzistavo d460, kuris buvo juntamai pigesnis už Nokia 1610,
jau niekam neberūpėjo, nes visi jau "buvo susidarę nuomonę apie
Motorolas". Aš pats turėjau ir tą patį Flare (savaitę :) ir paskui
turėjau gal;iomybę išsibandyti ir 1610 ir d460. man nebvo sunku
atsiversti Motorolos manual'ą ir pamatyti, jog yra 9-ių labiausiai
aktualių funkcijų išsikėlimas į "rodyklės" meniu, t.y. patys realiausi
shortkutai, kurie jau egzistavo motorolose jau tada. Ir sunumeruotas
meniu Nokijose, kai galima buvo išsikviesti meniu punktus prisimenant jų
numerius irgi nebuvo Nokia išskirtinis bruožas, lygiai tas pats buvo ir
motoroloje, tik su vienu skirtumu - ekrane nerodė funkcijų numeriukų,
nes tai buvo lievesnis valdymas nei per shortkutus.

> Ir kaip tas blogas 1610 meniu sugebejo sukurt toki stebuklinga markes
> imidza?

Skaitom aukščiau ir senesniuose mano postuose. Nokia 1610 būdama plyta,
turėjo ir pusplytės dydžio akumą, todėl ji išlaikydavo akumus ilgiau net
negu d460. Bet sakau, jau visiems buvo tai dzin, Motorolos įvaizdis jau
buvo sugadintas. Niekam nemotais buvo, jog ir ant d460 galima uždėt
analogiškos talpos akumą, kaip pas Nokia 1610, ir laikys jis tiek pat ar
net ilgiau, ir net vis tiek išliks mažesnis :) Aš iki šiol turiu Li-Ion
1200 ar 1300 mah padidintos talpos akumą d460, prieš porą metų tikrinau,
dar buvo gyvas truputį :))