Tema: Re: Q: Motorola Lietuvoje?
Autorius: Bronco
Data: 2011-11-16 14:46:07
On 2011-11-16 12:10, padugne wrote:
> Labai gera marazmu iliustracija yra tradicine telefonu knygele su jos
> "pozicijos numeriais" ir brauzinimu apskritai. Ka atsiprasant pypia ar
> bobutes telefonas irasytas 10 ar 54 pozicijoje? Isskyrus zinoma Dr. Evil
> kuriam reikia uzsirasyt savo No.2:)

Tai o kas blogai tame, jog dar ir numeriai yra? Ir jei pameni, jog 69
numeriu yra meilužės telefonas, tai kas tame blogai, jog ne tik per
paiešką pagal pirmas vardo raides gali jį surasti, bet ir tiesiog
paspaudęs 69#?? Nu nesuprantu, paaiškink? Mane kaip tik nervuodavo
vėliau, kai telefonuose tapo įprasta tuos skaičius maskuoti. Man tai tik
grynas pliusas. Įvedinėji numerį į knygutę, pasirinkai numerį, įves į
pasirinktą, nepasirinkai, į pirmą laisvą. Browsint irgi galėdavai tiek
pagal skaičius iš eilės, tiek pagal raides. Daugiau galimybių
dažnaisuiai yra geriau, o ne atvirkščiai.

> Arba tarkim norint paziuret kiek liko akumo reik maigyt telefona. Cia
> tipo patogu?

Nežinau apie ką tu. Tais laikais mažuose lcd ekranuose visi taupė
pikselius, vieni sutaupydavo vienur, kiti kitur, todėl ir d460 ekrane
buvo mažas akumo ženkliukas, kai laikas krauti, jis berods imdavo
mirksėti, o jei norėdavai smulkių detalių apie pakrovimą, tai
paspausdavai shortkutą, pvz. rodyklė + bet kuris skaičius ir matydavai
akumo padalas per visą ekraną. Čia jau kažkokios smulkmenos, prie kurių
bandoma kabintis.