Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: Caponi
Data: 2011-06-01 11:23:09
Kaip tai neina? Galima ir bele koki custom ROM'a ikalt (seka - HSPL,
reikiamas Radio, pasirinktas Custom ROM'as), o ir oficialus yra naujesnis
(tiesiog parsisiunciant paskutine versija, prijungiant telefona ir
paleidziant ka parsisiuntei).
O apie Androido sukisimo sitam daiktui procedura nieko nepasakysiu, matyt is
ankstesnes diskusijos mano poziuris i Androida HD2 aparate buvo pakankamai
aiskus :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi