Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-21 14:29:03
On Sat, 21 May 2011 13:51:35 +0300, FH wrote:

> P.S. batarke pas mane galima sakyti visai nelaiko. Jei kalbu
> vidutiniskai, karts nuo karto pavartau interneta tai telefas laiko 10-12
> val. Jei pabrousini normaliai, tai ir po 4 val. gali pasakyti viso gero
> :) Viena kas gerai, kad per kelias valandas pasikrauna ir vel gali
> naudot. Idomu kiek laiko HTC Desire HD?

Paskutiniai HTC modeliai siuo poziuriu deja neblizga, pvz DesireHD akumas
turi tik apgailetinus 1230mAh, t.y. toks pat kaip ir pas HD2.

Del (palyginus su HD2) normaliau veikianciu draiveriu zinoma laikys
kokius 1.5-2x ilgiau, bet tai vistiek yra apgailetina.

Stebuklu nebuna, daugejant visokiausiu online servisu auga ir energijos
sanaudos. O tam reikia didesniu akumu. Nuo OS tai praktiskai nepriklauso,
jei ta pati WM sukonfiguruoji su visais push servisais tai stimpa taip
pat greit kaip ir androidas. Dar netgi greiciau.

--
kthxbai.