Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2011-06-01 07:46:17
Jau praleidau apie 4 valandas skaitydamas XDA- Developers forumą ir
ieškodamas galimybių atnaujinti WinMo ROM'ą iki naujesnės versijos, bet
pasirodo, kad mano ROM versijos neeina atnaujinti ir reikia updatinti
tik radio. Čia sekančios paieškos ir t.t.

Daugiau neturiu laiko ir noro gilintis į atnaujinimo subtilybes, nes
turiu kitos veiklos, kurioje daugiau naudos galiu sukurti, todėl
klausimas išlieka, kas Vilniuje galėtų man į HD2 instaliuoti Androidą
vietoj WinMo 6.5?

ROM Version: 1.66.479.2 (76641) WWE
ROM DATE: 01/11/10
Radio version: 2.07.51.22_2