Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: Caponi
Data: 2011-05-21 11:45:33
Batareikes laikymas priklauso nuo jos sudrozimo ir paties aparato naudojimo
intensyvumo, taciau bent HD2 su Androidu batareike eda greiciau, nei su
Windoze.
O verta - neverta, cia jau skonio reikalas, taciau bent as nematau tame
jokiu privalumu - ko tau truksta windozej? Softo kruvos ir tam, ir kitam (ir
dar klausimas kam jo daugiau siai dienai, zinoma, su laiku Androidui jo bus
daugiau ir jis bus sviezesnis), jei naudojamas HTC Sense, tai "desktopas" su
CHT pagal galimybes niekuo nenusileidzia Androidui, kasdieninem uzduotim
atlikt (skambuciai, zinutes, mail'as) dazniausiai naudojamas tas pats Sense,
kuris analogiskas pas Win ir Androida.

Zodziu, as nesakau, kad Androidas blogai, taciau nei vienas, nei kitas nera
kazkuo stebuklingas ir pasirinkima gali lemti skonis ir/ar aplinkybes
(tarkim siai dienai su Windoze (turiu omeny 6.x) naujo aparato jau sansu
nedaug gaut), taciau kategoriskai nesutikciau su teiginiu, kad "tikrai
verta" detis Androida i HD2...

Beje, visiskai rimtai ir be ironijos, man tikrai smalsu, jei jau bandei
Androida sumest i HD2 - kas ten yra tokio realiai naudingesnio/geresnio nei
WM6.5.x?

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi