Tema: Re: Kokia naujausia Android versija mano telefonui?
Autorius: padugne
Data: 2011-04-20 01:21:46
On Wed, 20 Apr 2011 00:24:18 +0300, Caponi wrote:

> konkretus aparatas buvo platinamas, nes Google jo tiesiogiai, kaip
> suprantu (nors negarantuoju 100%, as dar visai patenkintas savo HD2 su
> windoze ir i androidiniu aparatu subtilybes labai nesigilinau :-)),
> nepardavineja.

Guglius pardavinejo ir tiesiogiai, bet ne visur. Tik USA, UK ir kiek
pamenu hongkonge. Kitur per operatorius. O pastarieji kaip visada megsta
ikist savo pirstus. Pvz europine mudafono versija nors techniskai ir
identiska, bet turi kita bootloaderi ir reikalauja specialios mudafono
palaimintos versijos. O pastarasis daznai tempia guma bugtai
"testuodamas".

Vienaip ar kitaip tokios versiju statistikos prasme visiskai neaiski.
Arba telefonas jau nupirktas arba dar ne. O jei jau nupirktas tai kaip ir
viskas.

--
kthxbai.