Tema: Re: Kokia naujausia Android versija mano telefonui?
Autorius: padugne
Data: 2011-04-19 22:16:56
On Tue, 19 Apr 2011 22:00:12 +0300, klausiu wrote:

> sorry, gal as spangas, bet nerandu, kur ten paziuret koks naujausias
> softas pvz. Desire HD. Randu paaiskinima kaip pasiziuret softo versija
> paciame telefone, kaip per telefona pasitikrint ar nera updatu. O kaip
> suzinot naujausia versija neturint pacio telefono nieko to nerandu :/
> Nexus One isvis vienam puslapyje visa info sutalpinta (minimaliai ten
> jos). Nesileidzia i kalbas su manim kol kas tas htc :)

O koks tau skirtumas? Jei taviskiam ne naujausias, tai gausi atitinkama
pranesima. Jei pranesimo nera, reiskia ir naujesnio softo nera.

Arba tarkim toks nexus one. Jei tai amerikietiskas (arba UK) t-mobile
variantas su amoled tiesiai is gugliaus tai jam paskutinis romas yra
2.3.3. Jei tai vodafone variantas, tai nezinau, gal vodafonas 2.3.3 jau
isleido o gal ir ne. Taip pat nesu tikras kaip su SLCD variantais, nes
hardwaras ir romai jiem skiriasi.

Bet su kokiu nors desire tai neturi nieko bendro, nes HTC savo romu
versijas numeruoja visai kitaip.

--
kthxbai.