Tema: Re: Kokia naujausia Android versija mano telefonui?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-20 00:24:20
Nugi ziurim - pagal HTC info
(http://www.htc.com/europe/specification.aspx?p_id=324) Desire HD oficialiai
turi 2.2 Androida, updeitu daugiau nera.
Nexus One yra kaip ir Googliaus produktas, HTC giriasi tik kad ji pagamino,
pats Google deklaruoja ten esant 2.2 Androida
(http://www.google.com/phone/detail/nexus-one), toliau, kaip padugne ir
minejo, gali buti skirtumai priklausomai nuo operatoriaus, per kuri
konkretus aparatas buvo platinamas, nes Google jo tiesiogiai, kaip suprantu
(nors negarantuoju 100%, as dar visai patenkintas savo HD2 su windoze ir i
androidiniu aparatu subtilybes labai nesigilinau :-)), nepardavineja.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi