Tema: Re: Kokia naujausia Android versija mano telefonui?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-19 19:59:11
taigi jau sakiau:

Oficiali info - http://www.htc.com/europe/support.aspx - issirenki modeli ir
ziuri kokie yra naujausi firmware'ai.
Neoficialiu ROM'u vienas didziausiu saltiniu -
http://forum.xda-developers.com - sedi ir nagrinejiesi kas, kur ir kam yra.
Tik iskart ir visai rimtai ispeju - jei tingi pirmiausiai kelias dienas
paskirt skaitymui, tai pradet eksperimentuot su neoficialiais dalykais
geriau nereikia...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi