Tema: Re: Dar apie VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-19 14:48:39
On 2010-12-18 18:14, 70005 wrote:
> Anam linke žmogus normaliai parašė, kad vos davė poiviui nusikopijuot
> savo outlooko kontaktus (na, kad būtų patogiau skambint po to), tas
> iškart visiems iki vieno kontaktams pavarė savo reklamos.

Nuo durnumo vaistų nėra. Tai jau seniai žinoma. Mane labiau nervina
tokie asilai, kurie mano kontaktus platina visur, kur tik leidžia
"suimportuoti". Tie patys įvairūs socialiniai tinklai pastoviai mane
dubasina kvietimais prisijungti, vos spėju spam filtrą reguliuot.
Reiškia, žmonės va taip "saugiai" elgiasi su savo duomenimis, nei savo,
nei svetimų negaili ir "sušeria" bet kur, kur tik jų paprašo. O Poivy
reik naudoti tam, kam jis skirtas, t.y. skambinimui, todėl ten suvedami
tik telefonų numeriai su žmonių vardais ar nikais, ir ne visi turimi, o
tik tie, kuriais skambini. Ir nebus jokio spamo.