Tema: Re: Dar apie VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-16 10:21:31
On 2010-12-14 21:09, 70005 wrote:

> Bet turiu pasakyti, cia vieno labai isgirtas Poivy atrodo itartinokai:
> puslapis lyg surestas per 5 minutes, daugybe pazadu,

Užeik į bet kurį Betamax grupės VoIP tiekėjo puslapį ir visi jie bus
lygiai tokie patys. Ten vienas šablonas naudojamas. Taigi, šita abejonė
neturi jokio pagrindo. Pats palygink ir rask 10 skirtumų:

http://www.voipcheap.com/en/index.html

http://www.poivy.com/en/index.html

http://www.voipstunt.com/en/index.html

Visi jie priklauso vokiečių Betamax grupei. Kadangi jų daug, tai jie
taiko nors ir truputį skirtingus, bet tikrai neblogus tarifus.

http://www.betamax.com

> tik kazkaip uz FREE
> DAYS reikia sumoketi realius pinigus:/

Vėl kažką ne taip supratai. "Free Days" gauni pasipildęs sąskaitą kaip
bonusą, konkrečiai už juos mokėti nereikia. Pas daugumą Betamax
provaiderių yra taip padaryta, jog pervesk nors ir 5 eur, jų galiojimas
nenutrūks, nors po metų galėsi iškalbėti, o va free days galioja tik tam
tikrą laiką po pinigų įmokėjimo.

> Dar pagooglinau "poivy vs skype", ir jau antras linkas atbaido nuo
> Poivy:
> (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:xiI2SW_viZIJ:www.dslreports.com/forum/r23262738-poivy-poison-ivy-as-far-as-Im-concerned+skype+vs+poivy&cd=3&hl=lt&ct=clnk&gl=lt&client=firefox-a)

Dar paguglink, bite vs omnitel, apple vs microsoft, tai dar ne tokių
pirmų link'ų išvysi :)

> Zodziu, intuicija neapgavo.

Apgavo. Aš pats naudoju būtent poivy 4-is metus, anei vieno inicidento.
Įvertinant tą faktą, jog pinigų nuskaitymą nuo kreditinės kortelės
leidau jiems daryti automatiškai sąskaitai pasiekus 1 eur.. Dar keli
pažįstami naudoja poivy jau po 2-3 metus, irgi negirdėjau jokių skundų,
kaip tik dėkojo, jog parodžiau kaip sutaupyti pinigų.

> Gal zinote patikimesniu VOIP tiekeju?

Patikimesnių už patikimą ieškoti neverta, o va jei pats surasi tokį pat
patikimą, bet dar pastebimai pigesnį, pranešk. Man tai padaryti
nepavyko. Jei ir rasdavau kokį 1-2 centais pigesnį, tai dėl takelio
mesti kelio neverta. IMHO.