Tema: Re: Dar apie VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-17 00:08:53
On 2010-12-16 21:21, 70005 wrote:

> O blogai pas juos dar ir tai, kad prispamina, kaip anam linke pasakoja.

Kas tau atrodo patikimiau, "anas linkas", ar konkrečiai mano, kaip seno
omnitel news'ų ir aktyvaus poivy naudotojo nuomonė? Nors, daryk kaip
išmanai, man nei šilta nei šalta, tiesiog norėjau pačiam pagelbėti. Bet
jei esi linkęs visose situacijose ieškoti priekabių, tai, be abejo, surasi.

Internete apie bet kurį GSM ar VoIP provaiderį galimą surasti neigiamų
"link'ų", juk kai naudotojų daug, visada jų tarpe bus visokių, ir šiaip
psichinių, ir tokių, kuriems kažkaip nevykusiai susiklosčius aplinkybėms
kažkas nepasisekė. O nepasisekus visi puola "kerštauti" ir prikuria
"link'ų" :) Jei kiekvieną interneto nuorodą "imt į galvą", tai paaiškėtų
pvz., jog Lietuvoje nėra nei vieno normaliai veikiančio GSM provaiderio
:) O atvažiuoji pvz. į Belgiją, tai lieka tik svajoti apie lietuvišką
GSM tiekėjų servisą, paslaugas ir, ypač, kainas.

Ir pabaigai dar pridursiu, jog iš poivio jokio spamo ne karto negavau.
Specialiai nepatingėjau ir pažiūrėjau ką man atsiuntė Poivy nuo
2010-05-26 iki šiandien. Atėjo 7-i laiškai, kurių 2 vnt. nupirkto
kredito patvirtinimas, 3-is su perspėjimais, jog "free days" nustos
galioti už savaitės, ir du su perspėjimu, jog jau nustojo galioti "free
days". T.y. vidutiniškai vienas laiškas į mėnesį ir visi su aktualia
klientui informacija. Tad galvok pats.