Tema: Re: Dar apie VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-18 14:24:44
On 2010-12-17 23:14, Ričardas Čepas wrote:
> O į tą betamax VOIP telefoną galima lietuvišku numeriu paskambinti? Kad
> per ilga skaičių seka, nesvarbu.

Prieš kelis metus nebuvo galima, dabar nesidomėjau. Nesidomėjau, gal jau
galima kažkaip. Naudojau ir naudoju poivy tik išeinantiems skambučiams,
įeinantiems naudoju Voxalot. Tiesa, poivy kai kuriose šalyse, pvz. UK,
suteikia nemokamai voip-in numerį, bet Lietuvoje ankščiau to nebuvo,
kaip dabar yra irgi nesidomėjau. Bet kuriuo atveju, prie jo gali
prisijungti kad ir Vilniaus DID numerį.

http://www.poivy.com/en/did.html

http://www.localphone.com/incoming_numbers/lithuania

> Ir kaip jo ryšio kokybė į LT mobilius tarkim skambinant?

Iš povy skambinti galima dviem būdais. Pirmas, kai skambinama iš pc ar
kito mobilaus įrenginio, naudojant poivy softą, antras, kai skambinama
per VoIP SIP adapterį. Aš skambinu antruoju būdu, nes turiu pasikūręs
VoIP sistemas visose vietose, kuriose man reikia. Pirmuoju būdu skambinu
labai retai, kelionėse, iš netbuko arba PPC.

Taigi, antruoju būdu skambinant į fiksuotus tinklus, kokybė pasakiška, į
mobilius, tarkim, nuo labai geros iki normalios. Bent jau jokių aidų,
kaip kažkas rašė, jog jam buvo nutikę iš poivy softo, tai tikrai nebūna.
Skambinant pirmuoju būdu, kokybė tokia pat gera teoriškai būti turi
mažai šansų, nes prisideda visokie pc ir mobilių įrenginių audio kortų
garso filtrai, automatiniai garso lygių reguliatoriai ir kita hernia.
T.y. čia man sunku ką nors garantuoti. Bet kuriuo atveju, jei kokybė bus
bloga, tai priežasties reikia ieškoti savo pusėje, o ne poivy. Be to,
niekas netrukdo prisiregistravus ir suinstaliavus poivy ar kito betamax
provaiderio softą atlikti bandomąjį skambutį. Poivy tikrai tai padaryti
leidžia, netgi siūlo vos jį suinstaliavus. Tai susukite į dominantį
mobilų ir pabandykite.