Tema: Re: iPhone4 Omnitel
Autorius: Aladdin
Data: 2010-10-19 08:49:17
On 2010.10.18 10:16, Korke wrote:

> ciuju zmogus paskaiciavo 99Lt x 24 men su iTalk2, nes tipo tie prakalbami
> 149Lt/men yra fignia ir tikrai jam butini . (tik tokiu atveju manau galima
> taip skaiciuoti, man asmeniskai tai jauciu tik 1GB iseitu isnaudoti (nei
> pokalbiu ten 500 nei sms 500 neissiuntineciau) su salyga, kad pastoviai
> youtubintis, browsintis ir t.t. bunant ne wifi zonoj...)

Turejom plana uz 35 litus uz ka gaudavom 500 ir 500. Jei dadejus dar 1GB interneto (19lt mokestis) -
bendroje sumoje gaunasi 55lt. Cia tai butu buve jei plano nebuciau emes ir pagal skelbimus ifone uz
2400 emes.

Dabar italk2. Sitas planas standartiskai isskirstytas taip - 70 litu uz pokalbius ir 1GB ineto ir 80
litu uz telefona. Skaiciuojam toliau

70*24 - 55*24 = 384lt.
80*24 = 1920Lt.
384 + 1920 = 2304lt

Gaunasi 2304 vs 2400.

As nesakau 100% kad mano skaiciavimai teisingi, bet jei ka tai noretusi isgirsti kur ir ka
neteisingai skaiciuoju. Nors aisku kiekvienam konkreciam atvejui naudingumas gali ir skirtis, MANO
atveju man pasirode visai neblogai is omnio ta telefona pasiimti.