Tema: Re: iPhone4 Omnitel
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-10-15 17:28:13
na paziurejus i omnitelio planus italk ir uz 159 litus gaunamas minutes,
galvoje pradejo suktis tik vienas zodis NARKOMANAI.

na suprantu, tipo neturi litu neimk iphono ir aplamai eik is akiu.

Na bet tos kainos tai tikrai neadekvaciai dideles, cia tas planas 24
menesiais ir po tokias sumas....
atrodo kad kepenis pasiemei issimoketinai.

Jei ka izeidziau, ar kazkas mano kitaip, atsiprasau:) cia tik mano nuomone,
kazkaip cia viskas pervertinta toje lietuvoje.

p.s. Uk operatorius THREE kainininkas:

jei imamas telefonas IPHONE4 16gb
£30=apie 114litu
a month
£99 upfront cost
500 any network minutes
5000 texts
5000 Three-to-Three minutes
1GB Internet

£35= apie 133litus
a month
£99 upfront cost
900 any network minutes
5000 texts
5000 Three-to-Three minutes
1GB Internet

p.s.s. na cia tik seip palyginimui, nes UK pirmiausia minimumas ne 600 ar
kiek ten litu, o jei kazkam atrodo kad three sudinas operatorius,
tai sutinku kad nera pats geriausias rysys, bet as niekada neturejau su juo
problemu nesvarbu kur bebuciau, kaip ir su tele2.

Aciu ir gero savaitgalio:)