Tema: Re: iPhone4 Omnitel
Autorius: Korke
Data: 2010-10-18 10:16:12
ciuju zmogus paskaiciavo 99Lt x 24 men su iTalk2, nes tipo tie prakalbami
149Lt/men yra fignia ir tikrai jam butini . (tik tokiu atveju manau galima
taip skaiciuoti, man asmeniskai tai jauciu tik 1GB iseitu isnaudoti (nei
pokalbiu ten 500 nei sms 500 neissiuntineciau) su salyga, kad pastoviai
youtubintis, browsintis ir t.t. bunant ne wifi zonoj...)