Tema: Re: iPhone4 Omnitel
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-10-17 13:29:20
na tai ir neperki, jei tau netinka kaina. yra kam vertas ir perka. siaip
tai gal puse bedos tas omnitelio pasiulymas. vis tik tai ne vien minutes
ir duomenys bet ir telefonas lyyyzingu kaip sakant. as turiu italk 2
plana tik su neribotu internetu, tai visai patenkintas. o kas ir del ko
perka tai cia kiekvieno reikalas. man kazkaip nieko netruksta, viskas
puikiai veikia ir nesuku sau galvos kad ieskot dar kazko