Tema: Re: youtubo geimų review :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-05 00:35:53
Girdėjau, tik kad keikia kaip dissapointment daug kas.. Man kadangi HR
buvo vienas iš fainesnių of all time, tai net neabejojau kad noriu šito.
Dabar dar kaip tik akcijos praėjo.

Aš išvis dariau viską max stealth (visur, kur taip galima renkuosi tokį
kelią) ir stengiuos visus atjungt, po to visus stalčius patikrint. Tai
žiūrėk kol pro kokią didesnę erdvę (pvz Policijos komisariatą) praeini
ir 100% visus išguldai praeina 4 valandos :)