Tema: Re: youtubo geim
Autorius: andrius
Data: 2017-01-04 11:31:05
On Tue, 03 Jan 2017 13:12:31 +0200, Exo wrote:

> Sveiki,
>
> Čia nusipirkau per išpardavimą F4 Delux edition ant Xbox'o;
> Pažiūrim šitą "populiaraus" youtuberio testą (čia sustabdyta konkreti
> sekundė palyginimui):  https://youtu.be/JQ4oz8Y1Z8Q?t=1m58s
>
> O dabar pasižiūrim į mano darytą fotkę:
> https://1drv.ms/i/s!AjX1DYt9vGQsis1RcNc314KHORaglw
>
> O dabar sėdim visi ir mąstom, nafiga tokie review ir palyginimai
> reikalingi, jei lyginami ką tik pasirodę geimai be jokių patchų, o
> žiūrimi yra tik po kurio laiko, o tų pirkėjų kurie preorderina, tai
> niekaip neįtakoja....

> [...]

na problema cia labiau ne su youtube reviewsais o su tuom kad siais
laikais dauguma zaidimu arba gauna day 1 patch be kurio niekas net
neveikia. arba isleidziamas kaip papuola ir veliau patchai. ir dar kada
nors po to teikiasi sulipdyt koki "optimizacijos" patcha.

visi bethesdos zaidimai taip leidziami.

tai ka ten tie youtubistai turetu po kiekvieno patcho nauja video niekam
neidomu leist?
kiek teko girdet - youtubej video daugiausiai ziurimi (t.y. uzdirba
pinigus) is pat pradziu po to niekas ju nebeziuri, dar ir susidomejimas
paciu zaidimu mazeja begant laikui.