Tema: Re: youtubo geimų review :)
Autorius: Icetom
Data: 2017-01-04 21:54:31
> Kiek jinai susijus su HR?

Tiesiog vyksta po įvykių HR. Nieko baisaus - žaidimo pradžioje ir eigoje vis
primins kas buvo HR ir kokios pasekmės tame "pasaulyje" po tų įvykių ;).
Drąsiai gali žaisti;).

Man jis toks rimtai įtraukiantis. Jį žaidžiant laikas greitai lekia :).
Atrodo na va tą padariau, na dar tą padarysiu ir tada jau jungsiu laukan ir
taip ... :). Dabar pažiūrėjau - susukau jau 58 val. jame (dabar esu 13
pagrindinėje misijoje iš 17). Aišku aš ten viską šniukštinėju ir t.t.. Mano
nuomone labai neįvertinas žaidimas iš 2016 m.