Tema: Re: youtubo geimų review :)
Autorius: Exo
Data: 2017-01-04 15:32:30
kalba ne tik apie day one patchus, pagrinde peformance/feečių patchai būna
po poros/trijų mėnesių minimum

Exo

"cD-r0m"  wrote in message news:o4ita3$auj$1@trimpas.omnitel.net...

Labai daug išleidimo bėdų susiję su seritifikavimais, reitingais ir pan.
Aš nepamenu skaičių, bet ten ESRP reitingui, Xbox kompaktų, PS kompaktų
leidimui su visais žingsniai laikas mėnesiais skaičiuojasi, O prie geimų
dirbama dar paskutinę naktį prieš relysa.
Juolab kad day one patchus daugelis parsisiunčia prieš paleisdamas
žaidimą, ypač kur galimybės leidžia (online ar gal net always on DRM)
išvis blokuoja nepachintas versijas.