Tema: Re: Diskusija: vagys :)
Autorius: bat0nas
Data: 2013-10-16 15:38:30
Kadangi žaidžiu tik prie TV (o ten, kaip taisyklė, FOV nekeičiamas; bent jau
mano mėgiamuose žaidimuose), net nepagalvojau apie didesnį FOV nei yra iš
tiesų.

Mane tas didesnis FOV erzina (pagreitinto vaizdo iliuzija, iškreiptas
vaizdas, sukinėjantis į šonus kažkaip durnai deformuojasi vaizdas, vaizdas
atitolinamas ir t.t.).

80, 90 FOV man toks labiau sportininkams atrodo tinkamas, o ne mėgėjams.

On 2013-10-16 07:44, bat0nas wrote:
> Pripratimo reikalas ta pelė ar pultelis. Aišku, su pulteliu kaskadininkų
> triukų neprigaminsi. Bet juk ir realybėje (nes pats kaip pvz paėmei
> karines šaudykles) juk kariai neapsisukinėja 360 laipsnių kampu pašokę į
> orą.
>
> Dėl vaizdo - TV yra 2-3 kartus didesnis už kompiuterio vaizduoklį. Vienu
> žodžiu - jei atrodo, kad esi už veikėjo - prieik arčiau TV :P

na kad ne vien nuo ekrano dydzio viskas priklauso.
konsolese fps'u field of view - grubiai tariant 60° kai pas zmones
(velgi grubiai) ~180°, ko pasekoj - gaunasi vaizdas tarsi kas pusiau
akis uzdenges butu tai kazi ar pakeis ta "atrodo, kad esi uz veikejo"
prisikisimas prie teliko. reikia pripazint, kad sitai ne visiems aktualu
(berods kaikuriems kazka panasaus i motion sickness sukelia mazas fov)

man asmeniskai is arti ziurint i ekrana (zaidzian pc ar prisikisus prie
teliko) su 60° fov - pakenciama, bet priimtiniau didesnis fov.