Tema: Re: Diskusija: vagys :)
Autorius: Exo
Data: 2013-10-15 17:54:02
Klausyk aš tavęs avinu ar blondinu neišvadinau todėl prašau tvardytis... Be to Hardwaro grupse esu pasakojęs realią situaciją plextor PX-128M5Pro vs WD 7200rpm 64Mb + ramdrive, nesikartosiu, prasichekink jei tikrai įdomu pyplį...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:l3ik6l$a45$1@trimpas.omnitel.net...

O šiaip realiai taip.. esi naudojęs SSD?
Aš kompiuteryje žaidimų nežaidžiu. Bet ir likusiom "visom užduotim"
tradicinį diską naudoti net ranka nebekyla.

Man keista, kad vis dar atsiranda Pilypų, kurie teigia, jog "SSD nafik
nereikalingas". Na rimtai keista :)

"Exo"  wrote in message news:l3h5el$npd$1@trimpas.omnitel.net...

> ssd 256Gb,

>Pasidomėk kaip veikia MLC ir kodėl yra gerai turėti laisvos vietos SSD...

praktika parodė, jog didžiajai daugumai darbų ir ypač geimų, SSD nafik
nereikalingas... dabar pas mane virš 40Gb laisvos atminties ir nuoširdžiai
nežinau ką su ja veikti nes šalia stovintis WD 7200 64Mb su visom užduotim
susidoroja ne ką prasčiau...