Tema: Re: Diskusija: vagys :)
Autorius: Exo
Data: 2013-10-14 19:17:25

"Icetom"  wrote in message news:l3h10e$l1k$1@trimpas.omnitel.net...

> korpusui kainą užkėliai iki palubės ir klausi kas juokingo? :)

>Kokia palubė - Skytech Fractal (liaudies mėgiami korpusai) kainuoja 290-350
>priklausomai kokio dydžio. Tad nesukite man smegenų nepasidomėję.

Galiu paklaust nafik būtent jo reikia?

> Jau nekalbu apie procesoriaus pasirinkimą,

O kas ten blogai renkiesi i5 ar i7 pagal savo poreikius su nemažiau 3 Ghz,
nes vis dar nemažai žaidimų kur taktinis dažnis svarbiau, nei branduoliai.

vienintelis dalykas tai procas, kuris kainuos ~600Lt  tačiau ir tai paėmus AMD procus, galima dar labiau atpigint sistemą ir nereik pist proto apie tai jog jie testuose kažkuo nusileidžia. Sakykim jei anksčiau būčiau bent kiek protingesnis, tai vietoj dabartinio i5 už 700Lt būčiau paėmęs tokį AMD kad i5  būtų iškruštas per visas skyles...

> ssd 256Gb,

>Pasidomėk kaip veikia MLC ir kodėl yra gerai turėti laisvos vietos SSD...

praktika parodė, jog didžiajai daugumai darbų ir ypač geimų, SSD nafik nereikalingas... dabar pas mane virš 40Gb laisvos atminties ir nuoširdžiai nežinau ką su ja veikti nes šalia stovintis WD 7200 64Mb su visom užduotim susidoroja ne ką prasčiau...

> motina už 600lt

>Motina kaip motina: geras maitinimas, vien tik PCI-E jungtys - patogiai
>išdėstytos įstačius VGA per dviejų jungčių plotį, Intel Gbps LAN valdiklis.
>Kas blogai? Primenu kalbame apie "Hi-Fi" (patys apie tai pradėjote, o dabar
>jau su low-end'u mane bandote užmėtyti).

Dėl terminologijos... tas tavo hifi reiškia vidutinybes jei ką ;) O jei turi omenį Hi-End pasidaryti galima su pakankamai nedideliu biudžetu, tik smegenėlių truputi reik turėt...

> ir visa kita...

Kas tas "visa kita"?