Tema: Re: Diskusija: vagys :)
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-14 14:23:15
> 4-6 GB RAM dabar yra dar yra uztektinai, daugiau - issipisinejimas

Koks tikslas dėti 6 GB, kai galima 8 GB (2x4 )?

> Motina 250LT, viskas kas virs - nestandartiniai norai ir issipisinejimas

Man tokio low-end neįsiūlytum. Dėl mažiau kokybiško maitinimo plokštėje, dėl
krūvos nereikalingų mirusių PCI jungčių, dėl low-end'inių tinklo, RAID ir
pan. procesorių-valdiklių+didesnė tikimybė problemoms su tvarkyklėmis, BIOS
dėl tokių komponentų.

> VGA iki 1000.
> SSD+HDD? Pas konsoles nemaciau jokiu SSD, zaidimam 2 terabaitu tikrai
> nereikia. Padorus HDD - ~300 LT
>PSU - labai neblogas kainujoa apie 300LT, 1kW tikrai dar nereikia paprastam
>kompui, nebent esi koks moderis
> Korpsuas (be psu) - iki 200 LT.

Pala, pala. Tai kalbame apie kompą kaip apie "hifi", ar kaip "lifestyle".
Jei apie pirmą atvejį, tai -/+turi būti kaip mano paminėti komponentai :P