Tema: Re: Today gaming PC
Autorius: S54
Data: 2012-03-02 17:21:20
balto kompo pliusas pasireiskia kai perki kontorai 100 kompu ir paskui
visiem tinka tas pats HDD imidzas perinstaliavimui, o uz 3 metu kam nors
sugedus nebus problemu gauti analogiska detale.
Daugiau pliusu nera, ypac visokiuose small form factor, kur net standartines
PCI-e plokstes neidesi, nes korpuso aukstis mazas.

"John Smith"  wrote in message news:jinhf4$83v$1@trimpas.omnitel.net...

na siaip jo pritariu, pats susirinkau pc(atskirai susipirkau dalis ir
susirinkau) jokiu lagu bagu ar dar ko, pries tai buvusi pc rinkau ne pats
bet dalis susikomplektavau su newsu specu pagalba... kompui bijau pameluot
greit bus ~7 metai veikia be priekaistu (apart to kad asus motinos kuleris
uzsilenke teko pakeist radiatorium)

vienintelis mano manymu balto kompo privalumas pries "renku pats arba duodu
kokiai kontorai tai padaryt" tas kad balti pc yra istestuojami pries juos
parduodant t.y garantija kad nebus kazkokio broko - bereikalingo galvos
skausmo