Tema: Re: Today gaming PC
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-01 15:31:34
Beja, prie baltų kompų minusų dar paminėčiau nestandartinius sprendimus
- taupant vietą, ar tiesiog dizaininat, pridaro nestandartinio dydžio
maitblokių, cdromų ir pan, paskui nusprogus xuij gausi taip paprastai.
Aš čia apie pogarantinį laikotarpį.
Susirink normalų kompą, normalių, standartinių matmenų, ir bus viskas ok
;] Korpusų pasirinkimas tikrai nemenkas.

Dėl konfigūracijos gali klaust kad ir čia, nurodysi biudžetą, ir patars
tau. Bent jau MRT tikrai neatsisakys manau, jei tik laiko turės ;]

Aš pvz pasiėmiau tokį keisą prieš porą metų:
http://www.kilobaitas.lt/Korpusai/Antec/ANTEC_P183_V3_CASE_NO_PSU_BLAC/0761345-81834-6/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_402&ID=355482

Tylus, kokybiškas, gerai išspręstas aušinimas, vietos sočiai, patogus
priėjimas prie hdd, apgalvotas cable managementas ir t.t. Nežinau, ar
pasiėmęs kokį baltą dellą turėsi tylesnį/geriau aušinamą pc, o galutinė
kaina bus panaši, vien dėl dell vardo.