Tema: Re: Today gaming PC
Autorius: Techno
Data: 2012-03-01 01:30:32
Oi, blia, gal tu nežiūrėk į tą lochotroną...
Tam tavo pasirinktam kompe iškart užkliuvo:
 8GB Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz ir 1GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX
555
Už tokius pinigus ir tik tokia vaizdo plokštė !? O dėl ram - atsimeni ką
sakiau ?
Nu blin, vietoj šito, už tą kilobaksą tai tikrai geresnį susirinksi.

O ta Aurora - tai irgi pypiec... Ikištas LGA 2011 procas kuris už gerokai
didesnę kainą, konkrečiai žaidimuose nieko neduoda, o galimos pasirinkti
vaizdo plokštės - ne lobis. Dar jei 560Ti - tai pusė velnio, bet blia SLI iš
dviejų GTX555, vietoj vienos galingos plokštės tai tikrai tik visai
nemastantis gali imt...

Nukrito stipriai mano akyse Alienware...