Tema: Re: Today gaming PC
Autorius: S54
Data: 2012-03-02 17:17:58
galiu parduot DELL raides sidabrines spalvos. Jei nuo uzraso DELL greiciau
viskas vartosi.
Dezej juk tie patys  viduriai.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Nu jis ne vien geiminimui butu :) siaip DELL prie dusios nes vienam darbe
vien dell buvo kur teko dirbti, tai praktiskai ant kompo neteko keiktis, kad
kazka daro ne taip, ar stabdo ar dar kazka :) tai paliko ispudi + ten buvo
SSF (small form factor) o sitas ir ner didelis, tai uzimama vieta irgi
svarbu, na ir siaip grazus... Dell kompo man senai norejosi :)

O del pritaikymo tai butu ir geimam ir darbui (programmingui), vistik dirbu
su daug ivairiu projektu pvz. .net/java/haxe/php ir t.t.. tai ivairios IDE
ir kompiliavimas kad vartysis greiciau nebus nuo to blogiau :) na dar ir
turim tokia tradicija su draugais, kad retkarciais ateina filmu pas mane
paziuret tai sueis ir tam su 21" monitaru :)