Tema: Re: Q xBox 360 ekspertui bullka ir kitiem ekspertam
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-10 11:19:35
na, ash nenoriu but wise ass'as, bet musulmonai dabartiniai yra tokie, kokie
yra BUTENT del krikshchioniu ir ju kryzhiaus zhygiu. Jei ne kryzhaius
zhygiai, gali but, kad islamas iki shiol butu progresivi jauna religija ne
tik verchianti, bet ir kurianti graikishkaja filosofija, islamo krashtuose
gime tokie techniniai/mechaniniai ishradimai, kurie mus pasieke tik po 700
metu.. ir BUTENT mielashirdinguju kirkshchioniu organizuojami kryzhaius
zhygiai pagimde toki Saladina, kuris butent ir buvo pirmasis karingojo
islamo pradininkas (ir tik todel, kad atsigint nuo mielashirdinguju
kryzhiuochiu neshanchiu geraja zhinia)... Taip, kad dar karta - priesh
kliededamas, buk malonus, bent susipazhink su tema, kad eilini karta
nepasirodytum, kaip absoliuchiai temos neishmanantis, bet turintis savo
tvirta nuomone trolis.