Tema: Re: Q xBox 360 ekspertui bullka ir kitiem ekspertam
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-10 09:21:46
chia matyt tie, tikrie krikshchionys, katrie apie savo shventa knyga tik ish
dedes su suknele ir deganchiu rankinuku yra girdeje.. tie, katrie bent kart
skaite ta mitu rinkini shypsosi i usa prisimindami:
Exodus 22:19
2 Chronicles 15:12-13 NAB)
Deuteronomy 13:13-19/13:7-12/17:2-717:12-13/18:20
Mark 6:11
Jude 5
2 John 1:10
 Romans 16:17
1 John 2:22
1 John 5:19
2 John 1:7
Hebrews 3:12
Revelations 2:9, 3:9

ir chia tik keli.. nors, gal musu tolerancijos supratimai skiriasi.. ka nors
uzhmushti, uzhmetant akmenimis, ishzudyti visa miesta, kartu su gyvuliais,
ar sudeginti gyva (ash nekalbu apie autodafe ir kitus, velesnius
krikshchioniu gerumo ir tolerancijos priepolius, chia ta pati morales ir
gerumo nesheja - biblija Leviticus 21:9 )

bet io! krikshchionys, gaunantys savo morale ish biblijos tikrai turetu but
tolerantishki...  (tie kurie save laiko kriskhchionimis, bet nemano, kad
biblija yra tikra tiesa, tiems irgi paruoshtas specialus pragaro ratas)...